» Blog » Garmin

Garmin Connect nefunguje – nejčastěji kladené otázky

Tagy: FAQ | Garmin | Chytré

Dominik Hok | 28.7.2020 | 3 MIN | 33x komentář

Je už to šestý den, co se Garmin pravděpodobně vypořádává s hackerským útokem. Něco málo už Garmin zprovoznil, ale Garmin Connect stále hlásí stejně oranžovou hlášku „Omlouváme se, probíhá údržba. Zkuste to za chvilku znovu." K zodpovězení těch nejdůležitějších otázek slouží tento článek.

V souvislosti s výpadkem Garminu vznikají ze strany uživatelů časté dotazy. Na něco málo Garmin odpověděl, ale obecně není komunikace Garminu zrovna špičková. My jsme pro vás připravili článek ohledně nejčastějších otázek uživatelů. Některé jsou doplněné také o návod, jak se s problémem vypořádat.

Kdy bude fungovat aplikace Garmin Connect?

Bůhví. Ačkoliv je to velice stručná odpověď, tak je docela trefná. Garmin stále nevydal žádné oficiální stanovisko a pouze prosí uživatele o pochopení a trpělivost. Některé služby jsou už v provozu, ale například aplikace Garmin Connect a Connect IQ stále hlásí svou nefunkčnost. Garmin o stavu jednotlivých služeb informuje na speciální webové stránce. Od včerejška už například lze registrovat nové přístroje.

Jak zálohovat (uložit) data z hodinek Garmin?

Všechna data se ukládají do úložiště samotných hodinek a při prvním připojení se všechna data synchronizují s aplikací Garmin Connect. Do úložiště hodinek se vejdou určitě stovky aktivit. Pokud byste i tak měli strach o ztrátu vašeho zaznamenaného tréninku, tak existuje způsob, jak data z hodinek vyexportovat i bez aplikace:

1. Připojíte své Garmin hodinky kabelem k počítači.

2. V průzkumínku ve složce Tento počítač najdete mezi zařízeními vaše hodinky Garmin. Otevřete je dvojklikem.

3. Dále otevřete složky: Primary > GARMIN > Activity

4. Zde už uvidíte soubory typu FIT, což jsou záznam sportovní aktivity. Pro lepší orientaci si můžete soubory seřadit od nejnovějších.

Pokud vlastníte Macbook, tak použijte program Android File Transfer a dodržte postup výše.

Zkopírovaná data poté můžete vložit do Stravy, Endomonda či jakékoliv jiné aplikace, kterou používáte k záznamu. Pokud si chcete data uložit jen pro jistotu, tak samozřejmě můžete. Soubory získané z úložiště Garminu uložíte do počítače a pokud by se náhodou stalo, že by se po výpadku data nesynchronizovala, tak je můžete importovat do Garmin Expressu ručně.

Do hodinek se mi neukládají sportovní aktivity. Jak to mám vyřešit?

Tento problém se dá vyřešit také podle návodu výše. Ve složce Activity zkopírujte všechny soubory a uložte si je do počítače (pro jistotu). Poté zkuste smazat několik nejstarších sportovních aktivit a mělo by se tak vytvořit místo pro nové aktivity. Starší aktivity se mohou smazat, jelikož už se synchronizovaly před výpadkem Garmin Connect.

Pokud by nepomohlo ani toto, tak zkuste stejný postup, ale neotvírejte úložiště PRIMARY, ale DEVICE. Tam naleznete také složku Garmin a Actitivy. Postupujte podle stejného návodu.

Může někdo zneužít mé platební údaje a můžu hodinkami stále platit?

Ne a ano. Garmin se jasně vyjádřil, že zneužití uživatelských dat (včetně Garmin Pay) rozhodně není možné.

K platbě používají hodinky NFC čip a při zadání údajů o platební kartě do hodinek už není potřeba internetu, ani aplikace Garmin Connect. Takže můžete stále pohodlně platit.

Zůstane v Garmin Connect a Garmin Express má historie?

Na toto se nedá úplně jednoznačně odpovědět. Nicméně by nemělo dojít k žádné ztrátě.

Má smysl vůbec sportovat bez synchronizace?

Toto spíše beru jako formu vtipu, protože věřím, že i takové dotazy se mohou objevit. Výpadek Garminu je takový poprask, že bez „vyplivnutí" statistiky v Garmin Connectu uživatelé očividně nemají ani motivaci sportovat. Sportujete přeci pro sebe, ne pro hodinky. :)

Pokud byste měli nějaké další dotazy, tak se na nás neváhejte obrátit v komentářích.

Líbil se vám článek?

Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.

Komentáře

Jaropřed 1572 dny, reagovat
Prepojenie Garmin a apky Relive. Zda sa ze synchro hodinky a garminconnect bezi ale do Relive sa mi to neimportne. Nahodou k tomu dake info. Diky.
Dominik Hokpřed 1572 dny
Zdravím, Garmin na svých stránkách uvádí, že synchronizace s aplikacemi třetí strany je stále ještě limitovaná. Mějte ještě strpení, určitě se to rozjede.
Marcelpřed 1065 dny, reagovat
Dobrý deň, nefunguje mi pripojenie s aplikáciou IFiT,garmin ju nevidí no apka Ifit vidí garmin,po zaškrtnutí pripojiť pripojenie ihneď preruší,všetky povolenia povolené v oboch apkách. Náhodou nejaká pomoc? Ďakujem
Dominik Hokpřed 1062 dny
Zdravím, Marceli. Tady máte podrobný návod, jak to udělat.
Marcelpřed 1062 dny, reagovat
Zdravím Dominik, ďakujem za info,tento návod som už niekde našiel,realita je že ifit sa nedokáže pripojiť na garmin,do nekonečna nadvazuje komunikáciu bez výsledku a potom zamrzne úplne (asi problém v apke),pri manuálnom importe do garminu z ifit to funguje,no nezobrazuje spálené calorie. Ďakujem
Marcelpřed 1062 dny, reagovat
este druhé foto z garminu ďakujem za pomoc
Alešpřed 1056 dny, reagovat
Dobrý den, zkouším naistalovat aplikaci Garmin Express, ale vždy mi vyskočí chyba instalace. Jak to mám řešit ??
Dominik Hokpřed 1055 dny
Zdravím, Aleši. Stáhl jste instalační soubor z oficiálních stránek Garminu? Nejnovější verze Garmin Expressu je totiž 7.10.0 a vy instalujete 7.3.0.
Alešpřed 1055 dny, reagovat
Dobrý den Dominiku, zkoušel jsem několik verzí včetně 7.10.0 z oficiálních stránek, ale všechny dopadly stejně. Přiložená fotka je print screen některého z pokusů. Nicméně verzi 7.10.0 dopadá stejně. Máte ještě nějaký jiný nápad či zkušenost s tímto problémem ?? Děkuji za odpověď.
Dominik Hokpřed 1054 dny
Zdravím, Aleši. Jaký máte operační systém v počítači? Musíte mít minimálně Windows 7.
Kristýnapřed 1044 dny, reagovat
Dobrý den, asi otázka úplně mimo. V poslední době se mi hodinky dost často sekají a ukazuji nesmyslný čas a vůbec nereagují na dotek. Tak jsem je dlouhým držením vypla a po několika minutách opět zapla a nadále ukazovaly nesmyslný čas. Aplikace Connect byla odpojena, tak jsem se připojila a vše už bylo v pořádku. Už se mi to stalo poněkolikáte. Nevíte čím to může být? Už na to nemám nervy :D Děkuji za odpověď :)
Dominik Hokpřed 1042 dny
Zdravím, Kristýno. Ověřil bych, jestli máte vše povoleno v sekci "Oprávnění" v aplikaci Garmin Connect. Aplikace by měla mít práva, aby běžela v pozadí. :)
Kristinapřed 1033 dny, reagovat
Zdravím, jede teď lednová kardio výzva, ale když jsem se namátkou koukla, proč už ji nemám splněnou, přestože při cvičení zadávám aktivitu kardio, vidím čas stále zaseklý na 2.2 h / 4 h. Na jednu stranu jsou mi odznaky putná, na druhou se mi nelíbí, že by mě connect "okrádal" o výkon. Je s tím zkušenost?
Jiřípřed 1019 dny, reagovat
Dobrý den, Mám problém s placením pomocí garmin pay. Jedná se konkrétně o model fenix 5x plus. V aplikaci jsem přidal kartu a nastavil heslo. Při placení pak zvolím ,,peněženku" na hodinkách, zadám heslo ale po přiložení k terminálu se nic nestane, naprosto žádná reakce, jen se nadále odpočítává čes. Nějaká rada co by se s tím dalo udělat? Děkuji.
Matěj Urbaczkapřed 1018 dny
Zdravím, Jirko, zkusil bych odebrat a znova přidat kartu.
Jiřípřed 1018 dny, reagovat
To jsem udělal, ale nepomohlo to. Zkoušel jsem i jinou kartu z jiné banky, ale nic.
Matěj Urbaczkapřed 1018 dny
Zdravím, zkusil bych bych tedy udělat reset do základního nastavení.
Radekpřed 1015 dny, reagovat
Dobry den, nejde mi do mobilu stahnout aplikace Garmin Connect z Google Play, nemate s tim nekdo zkusenost? Dekuji.
Dominik Hokpřed 1014 dny
Zdravím, a co přesně vám aplikace Google Play píše? Jaký máte telefon? Vyhledáte aplikaci Garmin Connect v Google Play nebo tam vůbec není?
Pavlapřed 1002 dny, reagovat
Dobrý den, před nedávnem jsem přešla z mobilu Samsung na iPhone11 a s tím jsem si musela znovu nainstalovat Garmin Connect. Na novém mobilu se mi poměrně stává (většinou, když chci zadat výzvu nebo údaje), že se aplikace zasekne, zobrazí se černá obrazovka. Zatím jsem to vždy řešila odinstalováním a opětovnou instalací. Nevíte prosím, v čem by mohl být problém? Zda s tím bývají problémy na iPhone a případně jak to řešit lépe než opětovnou instalací? Děkuji.
Dominik Hokpřed 1000 dny
Dobrý den, popravdě s tím nemám zkušenost a žádné jiné řešení než reinstalace mě nenapadá. Sám mám iPhonu a takový problém nemám. Spíše bych se obrátil na podporu Garminu.
Jitkapřed 962 dny, reagovat
Mám problém se přihlásit do aplikace garmin Connect. Už jsem zkusila všechno. Viz obrázek. Jsem zoufalá, nemůžu se přihlásit do Garmin Express. Ani spárovat s PC. Nevíte někdo co s tím? Děkuji.
Matěj Urbaczkapřed 957 dny
Zdravím Jitko, jelikož na screenu máte nějaké video, tak tohle vám vyskočí kde? Zkusil bych odinstalovat Connect a znova jej nainstalovat.
Katkapřed 950 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Garmin Vívoactive 4. Nahrála jsem si do nich hudbu, pripojim sluchátka, ale nejde nastavit hlasitost. Zkousela jsem dvoje a nic. Pritom kdyz jsem stejná sluchatka použila k přehrávání hudby z telefonu, tak hodinkami se hlasitost ovladat dala. Nevíte prosím co s tim? Děkuji
Dominik Hokpřed 948 dny
Dobrý den, zkusil bych sluchátka odpárovat a opět spárovat.
L Npřed 829 dny, reagovat
Dobrý den, Přijala jsem výzvu "srpnová turistika". Ukazuje mi to 2,1 h. Ale měla bych mít mnohem více. Už jen za "horskou turistiku" mám nachozeno přes 10 hodin. Proč se mi to tam nepočítá? Děkuju
Dominik Hokpřed 828 dny
Dobrý den, bohužel nemůžu z paměti znát úplně všechny výzvy, ale když jste na horách, spouštíte aktivitu "Turistika"? Pokud spouštíte "Chůze", nebude se to počítat.
L Npřed 828 dny, reagovat
Spustím to jako chůzi, ale po skončení to na telefonu předělám na turistiku.
Dominik Hokpřed 825 dny
Zdravím, možná to bude ten problém. Je potřeba to přímo v hodinkách spouštět jako turistiku.
Nadeždapřed 504 dny, reagovat
Ahojte Garmin connect vôbec nevyhodnocuje môj deň ani spánok ani srdcový tep.. pritom hodinky mi spánok pekne vyhodnocuju akurát neodolali info do mobilu. Hodinky mam stále na ruke vo dne aj v noci... Mám Garmin cenu 2 Plus.. čo mám blbo nastavene. Dakujem
Matěj Urbaczkapřed 503 dny
Zdravím, Naděždo, zkusil bych hodinky odpojit od telefonu (odstranit z Bluetooth z telefonu i z Garmin Connect) a znova hodinky spárovat.
Janapřed 199 dny, reagovat
Dobry den. Mam garmin fenix 7 solar pro. Nyni poslednich 14 dnu blbe signal gps, hodinky nezmeri kus trasy a prepocitava se tim i jinak tempo behu. Da se s tim neco udelat? Jsem tyden pred zavodem a je to dost demotivujici, ze clovek bezi rychleji nez mu garmin rika :) dekuji predem za odpoved.
Matěj Urbaczkapřed 198 dny
Zdravím, Jano. Bohužel, s tímto se uživatelsky asi nic udělat nedá.:-( Můžete zkusit udělat klasické kolečko – Reset, znova spárovat, prohnat přes Garmin Express a mohlo by to pomoct, ale jestli to je nějakou větší aktualizací od Garminu, bude třeba počkat.:-) Mně takto teď blbne cyklopočítač od Garminu – Edge 530.:-(